Pagina's

donderdag 18 juli 2019

52 weeks to Christmas, draaikaart.

Hallo allemaal,

in een ver grijs verleden haha, toen ik nog niet zo lang bezig was met kaarten maken, heb ik eens kant en klare draaikaarten gekocht.
Een enkele gebruikt, en de rest blijft maar in de kast liggen.
Nu kwam ik in een pakketje 3D plaatjes die ik heb gekregen ook plaatjes voor draaikaarten tegen.
Mooie gelegenheid om er maar eens eentje te maken voor de wekelijkse kerstkaart.


Een taartcirkeltje gebruikt onder het plaatje, en het vogeltje niet in 3D op het plaatje maar links bovenaan geplakt.
De lege en saaie rechter bovenhoek versierd met een paar sticker sterretjes.



11 opmerkingen:

  1. Nou zo zie je maar, wie wat bewaard heeft wat!Een mooi kaartje geworden en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en nostalgisch kaartje.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig deze nostalgische draaikaartjes, ja die hebben wij ook nog gehad, wat leuk ze weer eens te zien,
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel nostalgisch kerstkaartje is dit Grietje...heel erg leuk om weer eens met die oude materiaaltjes aan de slag te gaan....
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, Grietje! Ik heb denk ik ook nog ergens materiaal voor draaikaarten liggen.
    Mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, ja ik heb er ook nog een aantal liggen. Moet ik toch ook nog maar eens gebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Grietje, deze draaikaart. Ik weet nog dat ik als kind dit geweldig vind om te krijgen! Ik heb ze niet liggen, maar kan het misschien wel eens proberen te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en mss heb je nu de smaak wel te pakken om het hele stapeltje oude kaarteno p te werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk kaartje leuk met dat kanten onderzettertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, oude spulletjes komen altijd nog van pas ! Een prachtige kaart, heel lief met die vogeltjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen