Pagina's

woensdag 31 juli 2019

Kleurenteam koper en geoxideerd koper

Hallo allemaal,

dit is mijn kaart voor het kleurenteam deze maand:

Van kaartkarton heb ik niet de juiste kleuren, dus mijn bak met verfstalen maar eens ingedoken, en ja hoor, daar vond ik een mooie koperkleur.
Geoxideerd koper, heeft vele kleuren en daarvan vond ik smalle strookjes verfstalen.
Basiskaart wit, daarop strookjes en dan de koperkleur erop.
Aan de rand een bloemenstrookje gemaakt met een stans van de Aliexpress.
De witte rechthoekjes zijn overblijfsels van een dia stans, daarop rechthoekjes gesneden uit weer een smalle verfstaal en afgemaakt met bloemen van dezelfde kleuren.
Het konijntje en vogeltje zijn ook stansjes.



13 opmerkingen:

  1. Goed idee om verfstalen te gebruiken, lief met de bloemetjes, je brengt me trouwens op een idee, ik wilde een kaartje maken met in de hoeken bloemetjes maar had er maar drie, dit is ook een leuke oplossing om toch de bloemetjes te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is je kaartje geworden ! goed gezien, die verfstalen ! hier moeten we al 50 cent betalen per verfkaartje =( mooi gemaakt, fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Grietje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, Grietje! Mooie kleuren, die verfstaaltjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart in deze kleuren...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi in deze mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar de verfstalen al niet goed voor zijn. Leuke kaart zo. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Grietje.
    Gave kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas lukte het me gisteren niet om een blogrondje te doen, natuurlijk kom ik vandaag even kijken. Wat een leuke uitwerking van de kkt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niks, heb ook nog maar een deel gehad, hoop binnenkort de rest nog te bekijken.

      Verwijderen
  10. Ik ben er ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik jet niet over.
    Het is een supermooi kaartje geworden. Juiste met wit gecombineerd is het een heel frisse uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Wat slim om een verfstaal te gebruiken en ook de vierkantjes in de achtergrond vind ik echt heel slim gevonden, samen met de vrolijke bloemen echt een topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen