Pagina's

donderdag 15 oktober 2020

52 weeks to Christmas

 Hallo allemaal,


ik ben aan het opruimen in huis, en dan kan natuurlijk de hobbyafdeling niet overgeslagen worden.

Dus ben ik alle hobbytijdschriften en kranten aan het nakijken.

Kom ik nog wat ideetjes tegen, probeer ik die uit zodat daarna de krant of het tijdschrift weg kan.

Het kaartje van vandaag is daar een voorbeeld van, dit idee komt uit het hobbyjournaal jaargang 4 nr. 34.

Basis kerstgroen waar ik een vierkant uit gesneden heb.
Daarachter voorbedrukt pergamano papier.
Rondom een stickerrandje en midden op een 3D afbeelding.
Een glitterstrikje om het af te maken.
Ook leuk om er een nepkaarsje achter te plaatsen.






1 opmerking:

  1. Leuk idee om het zo te doen. Zo kom je met opruimen weer op nieuwe idee. Het vertraagt het opruimen misschien wel wat...

    BeantwoordenVerwijderen