Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Zomers kaartje

 Hallo allemaal,


Als ik een nieuwe kaart maak, heb ik vaak de neiging om die meteen te plaatsen.

Echter kom ik er niet altijd toe en sla dan de kaart op.

Deze blijft dan meestal staan en plaats telkens de nieuwere kaarten.

Vandaar dat ik nu maar eens bezig ben met de wat oudere kaarten te plaatsen waarvan ik niet eens zeker ben of ik ze wel of niet heb laten zien en dus moet ik telkens mijn hele blog doorbladeren om dit eerst te controleren.

Handig he?

Vandaag dus ook een kaartje uit "de oude doos".

Het is nog lekker zomers op deze kaart met vrolijk bloeiende bloemen en fladderende vlinders.
De zijkant is gesneden in een bloemmotief dat ik zelf heb ontworpen in het silhouette programma.




1 opmerking:

  1. Dat herken ik! Alleen verander ik het nummer van de foto als ik de kaart geplaatst heb, dan weet ik altijd of ik hem al heb laten zien. Echt handig.
    Je kaart is heel mooi, die zijkant vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen