Pagina's

donderdag 6 mei 2021

52 weeks to Christmas, blokhut in de sneeuw.

 Hallo allemaal,

Voor ik de kerstkaart post, heb ik eerst even nog een bezoekje gebracht aan iedereen die een reactie had achtergelaten bij mijn post voor het KKT.

Iedereen bedankt daarvoor.

Mijn bijdrage voor deze week, voor de wekelijkse kerstkaarten uitdaging, is gemaakt met een setje nieuwe stempels van Aliexpress.

Basis donkerblauw.
Daarop champagnekleur, bewerkt met stempel inkt.
Onderaan de sneeuw gemaakt met 3D pearl van de action en daarop glitters gestrooid voordat het droog was.
Stempels ingekleurd met alcohol twin markers van de action.
De blokhut met een randje wit uitgeknipt.
De grote boom en het hert vond ik dat niet mooi bij, dus die helemaal uitgeknipt, en die ook met 3D tape opgeplakt.
Helaas wilde de tekst stempel niet helemaal goed lukken.
Bewerkt met embossing poeder en de hitte tool.

Volgende week ben ik waarschijnlijk weer niet thuis, en dus ook dan weer geen kaart voor 52 weeks to...
Dus maar tot de volgende keer.





3 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje Grietje. Mooie scene heb je gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart, het is echt een prachtig tafereeltje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK zoals je e.e.a. hebt uitgeknipt en zo een MOOI kerstkaartje gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen