Pagina's

donderdag 27 mei 2021

52 weeks to Christmas: op de film

 Hallo allemaal,

in een oude hobbykrant zag ik een kaart met dia film erop.

Dit vond ik wel een leuk idee, maar mijn mal is veel breder en korter, dus het ontwerp moest wel aangepast.

Uiteindelijk is hij heel anders geworden.

In plaats van een heel stel kleine plaatjes heb ik er 1 grote afbeelding achter geplakt.

Kerstgroene basis, DP van de action.
De labels gemaakt van de afvalstukjes uit de filmstrip.
Een paar geponste sterren uit goudpapier had ik nog liggen.





14 opmerkingen:

  1. wat een superleuk idee met die dia-strip en dan die plaatjes er in! Helemaal top. Mooie kaart Grietje!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die filmrolmal. Mooi met het Dickens tafereeltje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zo, mooi kerstkaartje is het geworden! Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het plaatje herken ik en het werkt prima zo achter de mal van de filmstrip. Leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Grietje is je kaart super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi dit kestkaartje Grietje, zo een mooie afbeelding achter die leuke filmstrip...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kerstkaart met filmstrip Grietje, die nostalgische tafereeltjes blijven mooi vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee, heel leuke kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is het geworden met die filmstrip. Ik heb er ergens ook nog eentje. EN nog nooit gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om het zo te doen. Om te onthouden . Leuke kaart, groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sfeervolle kaart! Erg leuk gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen