Pagina's

vrijdag 18 februari 2022

Kaart 60 jaar getrouwd.

 Hallo allemaal, 

zoals jullie hebben kunnen lezen, waren mijn ouders 8 februari 60 jaar getrouwd, en daarvoor heb ik die mooie diamanten slinger gemaakt.

Maar natuurlijk heb ik daar ook een mooie kaart voor gemaakt die ik nog niet heb geplaatst.

De basis is glad wit karton en daarop rood spiegelkarton.
De figuurtjes zijn uit een wit oplegvel gesneden, en de tekst weer uit rood spiegelkarton en erop geplakt.

De binnenkant is een pop-up hart.
Rood hart erop en daarop de witte bloemenrand, met vogeltjes in het midden.
De tekst uit rood spiegelkarton en de cijfers 60 zelf toegevoegd.
Een paar diamantjes toegevoegd.
Dit patroon vond ik kort voor de feestdag op internet:https://papercraftetc.blogspot.com/2022/01/a-valentine-heart-pop-up-card. 
en is dus geen bestand van mijzelf.
Gesneden met de silhouette.




1 opmerking:

  1. Dat is een hele mooie kaart die je voor je ouders gemaakt hebt Grietje. Vooral de verrassende binnenkant is erg mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen