Pagina's

dinsdag 22 februari 2022

Rest strookjes

 Hallo allemaal,

hebben jullie dat ook?

Moet haast wel denk ik, je snijdt een oplegvel op maat, en houdt dan een strookje over, want dat vel moet altijd wat kleiner dat je kaart.

Toen ik nog in Nederland woonde, gaf ik die strookjes vaak aan kinderopvang en scholen endergelijke.

Maar hier in Hongarije heb ik er nog geen doel voor.

Dus besloot ik er zelf maar een kaartje mee te maken.

Zie hier het resultaat:

Basis een bruine kaart, randjes bewerkt met zilverkleurige inkt.
Daarop een enigszins grijze tint oplegvel, eveneens bewerkt met inkt.
En dan een vlechtwerkje van de overgebleven strookjes.
Een mooie mal om te decoreren
En zo heb ik mooi een paar restjes opgemaakt.




2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om je reststrookjes op deze manier op te gebruiken, Grietje. Het is een hartstikke leuke kaart geworden. Voor herhaling vatbaar, zo met die restjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen