Pagina's

woensdag 3 mei 2023

Ienie minie restjes gebruiken.

 Hallo allemaal,

voor degenen die regelmatig mijn blog bezoeken, zal het intussen bekend zijn dat ik probeer regelmatig restjes te gebruiken de laatste tijd,

Nou, dat is met deze kaart echt gelukt.

Bij een mallensetje van de action zal ook een malletje dat waarschijnlijk een schilderijlijst moet voorstellen, of een postzegelmal.
Ik heb deze mal gebruikt om maar liefst 16 postzegels uit restjes DP te maken.
Vervolgens heb ik het vierkante middendeel gemixt met de lijstjes zodat elke postzegel een ander binnendeel heeft gekregen.
Vervolgens een gieter uit een ook al aangebroken vel heldergroen spiegelkarton gestanst, een bloempotje had ik al eens gestanst en dan nog wat bloemetjes gemaakt.
Ook de stelen waren al eens eerder gemaakt.
Dus, niets uit een nieuw velletje papier, behalve de basis kaart zelf.

Afgelopen weekend waren we bij vrienden uit logeren, en dus heb ik er bedankt op geplakt, en samen met een doosje merci uit Kroatië voor hun achtergelaten op de kamer.






1 opmerking:

  1. Wat leuk heb je dat gedaan. En gezellig een weekend logeren bij vrienden! Kun je weer mooi op terugkijken! Jammer dat het zo koud en nat is bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen