Pagina's

woensdag 26 april 2023

KKT mauve en lila

 Hallo allemaal,

sorry voor mijn late post, we waren zo druk bezig met de aanleg van de groentetuin dat ik helemaal was vergeten dat het vandaag woensdag is, en om precies te zijn, de laatste woensdag van de maand.

Gelukkig heb ik wel de kaart klaar, dus bij deze gauw mijn kaart.

Deze keer een beetje wit toegevoegd.
Het witte papier in het midden is Agfa foto kopieerpapier.
Dit wil iets meer doorlopen met alcoholinkt.
De stempel is van de action, en ingekleurd met twinmarkers.
De rand,oplegvellen en vlinders gemaakt met mallen.
Ik ga mijn best doen zo gauw mogelijk bij iedereen te komen kijken, maar zal vandaag niet meer lukken.




7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor het KKT, mooie bloemenstempel en sierlijke mallen heb je gebruikt!
    Succes met de groententuin.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, juist met dat witte erbij maakt het wat sprekender. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Fijn dat je werkte in je groententuin. 🫑🍅🥒

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje is het! En wat fijn dat je in de tuin kon. Dar krijg je later dit jaar dus veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt die bloem in de gevraagde kleurtjes.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje in de KKT kleuren. De tuin gaat voor hoor. Blij als het goed weer is, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen