Pagina's

woensdag 5 april 2023

Rest reepjes verwerken.

 Hallo allemaal,


vaak als je een stukje kaartkarton bij snijdt, hou je smalle reepjes karton over waar je eigenlijk niets mee kunt.

Toch zonde om ze altijd zomaar weg te gooien denk ik dan, en bewaar ze dus toch maar.

Maar wat moet je ermee?

Vlecht werk?

Dus ging ik op zoek naar ideeën om er wat anders mee te doen en kwam het volgende idee tegen, floating cirkel.

Een aantal strookjes op mica geplakt, cirkel gesneden met een stans en klaar.
Ik heb de cirkel gewoon op de kaart geplakt, maar gezien de titel, denk ik dat hij verhoogd had moeten worden opgeplakt.
Dat is dus voor een volgende keer.
Een heel eenvoudige CAS kaart dacht ik zo.




2 opmerkingen:

  1. Er is helemaal niets mis met dit MOOIE CaS-kaartje Grietje.
    Zelf kan ik ook moeilijk iets weggooien!
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee, om dit met strookjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen