Pagina's

zaterdag 22 april 2023

Allemaal vlindertjes.

 Hallo allemaal,

Het was vandaag weer heerlijk weer, dus weer druk in de tuin.

Ik ben nu werkelijk bekaf, maar het is me gelukt om ons hele veld weer te maaien, normaal doe ik daar 3 dagen over, maar omdat het weer zal regenen wilde ik het vandaag graag af hebben, dus ongeveer 3/4 deel in 1 dag vandaag.😌

De kaart van vandaag heb ik al eerder gemaakt.

Het is een goudkleurige basisikaart, de rest is wel duidelijk, het laatste oplegvel was wit, en daarop wat geknoeid met waterverf.

 En daarna gedebosd, als ik het goed heb wordt dit zo genoemd.

Dit houdt in dat ik de vlindertjes er dus in heb gedrukt inplaats van naar boven.

Kwestie van de embossingfolder andersom gebruiken 😁.

Afgemaakt met de mooie vlinderstans in het zwart.




1 opmerking:

  1. MOOI kaartje Grietje met al die vlindertjes en lieveheersbeestjes.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen