Pagina's

donderdag 14 september 2023

Kanarie

 Hallo allemaal,

hier ben ik dan weer,  31 augustus ( onze trouwdag), zijn wij vertrokken voor een bezoekje aan onze families in Friesland en Twente.

Overnacht in Wurtzburg en op 1 september aangekomen.

Maandagmorgen 11 september zijn we weer naar huis gegaan, maar eerst even langs de winkel voor nog wat laatste inkopen.

Bij de lidl ging dat prima, maar wat een pech, de action is weg!!!!

Blijkt te zijn verhuisd naar het centrum van Emmeloord, en dat kostte ons te veel tijd om daar nog heen te rijden omdat we graag voor donker weer op onze overnachtingsplaats wilden zijn.

Dus de grotere inkopen zoals potten verf zijn we misgelopen.

Gelukkig hadden we wel al een paar andere actions gehad waar ik een paar hobbyspullen heb kunnen kopen. 

Helaas bleken er nergens meer leuke stempels te krijgen te zijn, maar wel een paar mooie mallen gevonden.

Dan nu mijn kaart, deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt:

Sorry de foto is een beetje scheef, maar de basis is wit, met een helde blauwe opleg.
Deze laatste bestempeld en bewerkt met embossingpoeder.
Een strookje perkamentpapier met daarop de tekst, eveneens met wit embossingpoeder.
De kanarie getekent en uitgeknipt.
En dan nog een paar pailletten erop.




1 opmerking:

  1. Leuke kaart Grietje. Blauw en wit is altijd gaaf! Wat jammer dat de Action niet meer zat waar je dacht.
    Stempels heb ik al een tijdje niet gezien bij Action. Alleen wat houten stempels, maar clear stamps al een tijd niet tegen gekomen....

    BeantwoordenVerwijderen