Pagina's

zaterdag 30 september 2023

Pimpelmees met konijntjes.

 Hallo allemaal,

ik ben weer eens met alcoholinkt aan het spelen geweest, in combinatie met stempels.

En eerlijk gezegd, het is een mislukking haha.

Oordeel zelf maar:

De achtergrond vind ik nog wel aardig, maar het in kleuren van de stempels met alcoholmarkers gaf niet bepaald een goed resultaat.
De dieren twee keer gedaan en de tweede laag uitgeknipt en met 3D tape erop geplakt, maar ook dat maakte het niet echt mooi.
Er kwam ooit eens de vraag of we een mislukte kaart toch plaatsten, en dus bij deze wel gedaan.
Misschien heeft iemand nog wat aan deze poging hoe het niet moet😏




3 opmerkingen:

  1. Mislukt???? Ik vind hem prachtig! Wat een mooie kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik sluit me aan bij GerJanne, ik weet niet wat je in je hoofd had maar ik vind hem mooi geworden Grietje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen