Pagina's

woensdag 27 maart 2024

KKT Donkerpaars en kraft.

 Hallo allemaal,

helaas kon ik me niet helemaal aan de juiste kleuren houden, want donkerpaars heb ik zo goed als niets meer van.

Ook probeer ik me zoveel mogelijk aan de gekozen twee kleuren te houden, maar deze keer de beide toegestane kleuren, wit en zwart ook gebruikt.

Basis wit, daarop paars met witte krulletjes.
Van kraft de achtergrond met bloemen gemaakt, gemaakt met een mal van de action.
Om het goed te maken met GerJanne😅, van een restje donkerpaars de vlinders erop gemaakt.
De onderste is een stempel, gemaakt met zwart heat embossing, de andere twee mallen, ook bewerkt met heat embossing.
Het label waar de tekst nog op komt, ook van mallen.





9 opmerkingen:

  1. wat een gave kaart Grietje....leuke stans heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart, Grietje! Mooie stans heb je gebruikt. En leuk die vlinders.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaart voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahha, ik vind het helemaal goed hoor! Het is een heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart geworden. Echt twee kleuren aanhouden vind ik ook lastig, dan wordt het wat saai, daarom gebruik ik er graag wit en zwart bij, of gebruik meerdere tinten van 1 kleur, dan wordt het wat speelser. Maar leuk dat je ook de uitdaging aan bent gegaan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is leuk geworden ! mooi gedaan. je mag altijd wit en zwart mee gebruiken, de twee opgegeven kleuren moeten gewoon duidelijk aanwezig zijn
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grjt, smartina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima kaartje voor het KKT toch?? Ik vind hem goed gelukt. En ja je hebt niet altijd precies de juiste kleur.
    Ik heb veel minder gezien.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Grietje,
    Ondanks dat je het niet gemakkelijk vond, heb je toch een geslaagde kaart gemaakt. Wit en zwart mag altijd...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof kaartje, zo'n stans is altijd handig voor zulke kaartjes, zo leer je steeds wat bij

    BeantwoordenVerwijderen