Pagina's

maandag 25 maart 2024

"Sjieke" mannenkaarten.

 Hallo allemaal,

vandaag eens twee kaarten.

Vorig jaar heb ik een DP blokje van de action meegenomen met gemarmerd papier.

Ik had ook nog een pakje kaartkarton liggen wat niet gewoon glad effen karton is.

Hoe ik het moet noemen weet ik niet, misschien zien jullie het wel op de foto's.

Ze doen in ieder geval deftig aan😁.


Voor de uitsnede een rand mal gebruikt.
De bedoeling was om het motiefje aan beide kanten te maken, maar zoals jullie zien heb ik de mal aan de rechterkant verkeerd om gelegd.
Om het nog een keer te doen, vond ik de opening te groot worden.
Het gemarmerde papier aan de binnenkant geplakt.
Omdat er een mooie strook over bleef, meteen nog een tweede kaart gemaakt.

Hiervoor heb ik eerst een strook goud erop geplakt, en daarop het restant van de vorige kaart.
De eerste een sticker tekst, op de tweede met heat embossing.
Op beiden een paar blauwe pailletten en strass steentjes







2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Grietje, inderdaad heel chique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en een goed idee. Ik kreeg voor mijn verjaardag zo'n blokje en ik heb er nog niets mee gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen