Pagina's

zaterdag 20 juli 2024

Theepot op gespkaart.

 Hallo allemaal,

het is alweer ongeveer 3 weken geleden zie ik dat ik wat gepost heb.

Het is hier de afgelopen weken tussen de 32 en 36 graden geweest en toch zijn we druk bezig met het opknappen van de voormalige stal, zodat we eindelijk daar ook eens onze spullen overzichtelijk kunnen opruimen.

Verder ben ik af en toe bezig met wat kleine houtsnijwerkjes, wat ik lekker buiten kan doen, of in de kleine koelere werkplaats.

Die resultaten laat ik later nog wel eens zien.

Maar nu dan toch een kaartje, voor een vriendin die afgelopen dinsdag jarig was, en we morgen heen gaan omdat het dan ongeveer 30 graden is en dinsdag was het 34, dus toch iets koeler.

Dit is de voorkant met een gespsluiting zoals dat volgens mij wordt genoemd.
Op de open cirkel een paar diamontpainting steentjes geplakt die je ook hier en daar op een bloemetje van het DP terug ziet.

Aan de binnenkant hetzelfde DP, met dezelfde afbeelding, alleen is deze veel groter.






4 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje voor je vriendin. Leuk met die gesp aan de voorkant! Hier momenteel ook 30 graden en mij te warm. Ben benieuwd naar je houtsnijwerkjes! Groetjes en een fijn weekeinde Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn hoge temperaturen Grietje, knap dat je dan nog puf hebt om iets te doen. Je maakte een mooie fleurige kaart voor je vriendin met die aparte sluiting. Ik ben benieuwd naar je hout snijwerk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het met deze sluiting. Dus jullie hebben al wat vrienden gemaakt daar? Lijkt me zo'n avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen