Pagina's

woensdag 31 juli 2024

Mannenkaart met thema muziek.

 Hallo allemaal, 

toch nog net op het randje van deze maand een kaart.

Bij GMGC is de uitdaging een mannenkaart met het thema muziek.


Ik zag een dergelijke kaart op Pinterest en vroeg me af hoe die gemaakt was, en na even nadenken wist ik het en heb er deze van gemaakt.
De eerste die ik maakte was er eentje met een zelfgemaakte achtergrond.
De hoofdkleur was rood, en toen ik alles bij elkaar deed, vond ik hem eigenlijk meer voor een vrouw.
Dus een tweede poging, met een donkerblauwe basis en een velletje gemarmerd papier uit het blokje van de action.
Het muzieknotenpapier heb ik al een jaar of 20 geleden gekocht bij een winkel die al lang niet meer bestaat.

https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/2024/07/challenge-17-muziek-music.html
Hier vind je de Challenge.
Die loopt tot 5 augustus.




3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! En is het nog te harden bij jullie?? Ik hoorde van heel hoge temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Och ja, het is rond de 35 graden geweest, rustig aan doen dan. Nu een paar dagen onder de dertig, en eind volgende week weer 33. Gewoon rustig blijven. Over 3 weken komen we naar Nederland, hoop dan dat het daar toch ook mooi weer is, we zijn niet meer gewend aan een lange broek haha.
      Groetjes Grietje

      Verwijderen
  2. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen