Pagina's

zaterdag 3 augustus 2024

Notitieblokje kado.

 Hallo allemaal,


een paar berichten terug liet ik een kaart voor een jarige vriendin zien.

Daar hoort natuurlijk ook een presentje bij. 

Dat werd een notitieblokje wat ik met uitgestanste bloemen en takjes heb versierd.


Het blokje is bekleed met donkergroene stof.
Omdat de bloemen daar niet zo mooi op uitkomen, heb ik er eerst een witte cirkel op geplakt.
De groene bladeren, en chrysanten gesneden met de silhouette, de rest met mallen.
3 groene diamantsteentjes maken het geheel af.
Op de witte bloementak heb ik nog gele steentjes geplakt, maar dat was nadat ik al de foto had gemaakt.


Dat zie je op deze foto.








1 opmerking:

  1. Dat blokje heb je heel fleurig en mooi gedecoreerd Grietje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen