Pagina's

zondag 18 augustus 2024

52 weeks to Chrismas, challenge bingokaart.

 Hallo allemaal,,

ik dacht dat ik al te laat was voor de challenge, maar las donderdag dat die nog loopt tot de 25ste, toevallig mijn vaders verjaardag.

Dus voor het eerst eens een kaart gemaakt aan de hand van een bingokaart.

Leuke uitdaging.


Ik vond nog een kerstboom die ik eens heb gesneden met de silhouette, maar nooit gebruikt.
Er zitten meteen al kerstballen in, dus de keus wat toen niet zo moeilijk.
Door goud achter elke kerstbal te plakken, en ook een velletje voor de achtergrond, voldoet mijn kaart aan drie eisen:
Kerstboom, kerstballen en goud.
Het witte vel is bewerkt met een embossingmal, jaren geleden al eens gemaakt door mijn schoonzus.
Hiermee meteen dus een paar dingen opgemaakt die al heel lang in voorraad lagen.

Als extraatje, een foto van het donkergroene basiskarton, zoals jullie kunnen zien, voldoet dat papiet alleen al aan de drie eisen haha.
Dit karton jaren geleden ook al eens gekocht bij de wibra in de opruiming na kerst.
Er zit zelfs een lekker kerstgeurtje aan.











5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sierlijke kerstboom Grietje en ja hoor, je hebt bingo!
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Grietje! Ik moet er ook even aan wennen dat de challenge nu langer loopt. Maar je was ruim op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Grietje volgens de challenge bingo kaart. Ja het is makkelijk, de challenge duurt bijna de hele maand, kan je iedere dag meedoen, en hoef je niet perse meer te wachten tot donderdag. Kan je ook combineren met andere challenges...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Grietje !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze challenge lopen nu altijd tot de zondag voor de laatste donderdag, lekker ruim de tijd om mee te doen zo!
    Mooie kaart, dat geurend papier van Wibra heb ik ook nog gehad!
    Fijn dat je meedoet met onze bingochallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen