Pagina's

donderdag 15 augustus 2024

52 weeks to Christmas mozaïkkaart.

 Hallo allemaal,

ondanks de warme temperatuur van 36 graden, doen we gewoon lekker een kerstkaart😛


Het idee van deze achtergrond komt van een youtube filmpje, weer gedeeld door Silvia scharp op facebook, en haar blog:
 https://sylviaskaartenpret.blogspot.com/2024/08/mozaiek-kaart-met-uitleg.html

Toen ik hem klaar had zag ik dat er helaas een kleine beschadiging op het papier rechtsonder zit.
Wellicht kan ik dit nog camoufleren met de tekst.
Die plak ik er pas op als ik de kaarten ga schrijven tegen kerst, want ik heb ook een paar met Hongaarse tekst nodig.







8 opmerkingen:

  1. Leuk idee, die achtergrond, daar komt het plaatje met mooie rand goed op uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat patroon van stukjes papier. Een mooie kerstkaart Grietje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave achtergrond, je plaatje komt zo heel goed tot zijn recht.
    Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie achtergrond en heel mooi gemaakt! Heb je dat helemaal zelf uitgeknipt of met een stans? Mooi zo met een plaatje op de voorgrond! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf gemaakt, de uitleg staat op Silvia's Kaartenpret blog: https://sylviaskaartenpret.blogspot.com/2024/08/mozaiek-kaart-met-uitleg.html

      Verwijderen
  5. Ja leuke techniek is het he? Ik heb het jaren geleden ook eens gedaan, naar een voorbeeld van iemand op een blog. Misschien wel dezelfde...maar het effect is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met die achtergrond !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen