Pagina's

zondag 4 augustus 2024

Mannenkaart thema muziek nummer 2.

 Hallo allemaal,

ik wilde mijn bak met stansjes eens nakijken of ik nog wat kan meenemen naar Nederland om aan de school van mijn kleinzoon te geven voor de kinderen om mee te knutselen.

Ik kwam nog een muziekbalk tegen en drie gouden hexagons, en besloot deze meteen te gebruiken voor een kaart.


Champagne kaart, marmer DP weer uit het blokje van de action.
De hexagons op champagnekleurig karton geplakt, en de notenbalk is gesneden uit pakpapier met een mal.
DO RE MI FA, gemaakt met mallen uit champagne karton en gekleurd met een gouden twinmarker.
De tekst is een witte sticker.

Met deze kaart wilde ik nogmaals meedoen met de challenge van GMGC, muziek op je kaart, maar toen ik hem wilde plaatsen, bleek de link niet meer te werken, dus helaas net te laat.






1 opmerking:

  1. Super leuke kaart is het! En wat een goed idee om die stansjes aan de school te geven! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen