Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Felicitatie voor mijn schoonzus

Hallo allemaal,

gisteren was mijn schoonzus jarig.
Zij is nogal dol op katten, dus wat er op het kaartje moest was niet zo moeilijk te bedenken.
We hebben jaren geleden afgesproken geen kado's meer te geven, maar toch neemt ze vaak wat mee.
Dus wilde ik natuurlijk ook een kleinigheidje geven.
Ze drinkt graag thee, dus kwam ik op het idee een kleine theeverpakking te maken.
Toevallig vond ik ook nog een grappige afbeelding van een poes die thee drinkt, dus heb ik ook het presentje met een poes versierd.

Dit is de voorkant.
De mal van het ovaal is van de voordeelwinkel.
En op deze foto zie je het presentje van de achterkant, 
vond die tekst wel erg leuk en heb hem daarom maar achterop geplakt.
Inhoud van het pakketje, zijn 4 verschillende zakjes thee.

Had ik zo mijn best gedaan om dit gistermiddag nog gauw te maken, opent ze 's avonds de kaart, heb ik vergeten onze namen erin te zetten haha......
Dit dus ter plaatse alsnog maar gedaan onder haar toezicht.





6 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je schoonzus Grietje en wat heb je dit superleuk voor haar gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,
    het is nu hetzelfde: ik type en heel verhaal en weg! Laatste poging. Het overkwam mij ook, dat ik de namen niet in de kaart had geschreven, maar gelukkig werd mijn handschrift op de enveloppe herkend!
    Je hebt een heel leuke kaart en leuke theeverpakking voor je schoonzus gemaakt. Mooie plaatjes heb je gevonden! Zondag komt er iets op mijn blog dat jij vast leuk zult vinden...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je schoonzus, je hebt echt een prachtige kaart voor haar gemaakt, met katten is idd altijd erg leuk, ben er zelf ook gek op ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie !!Gefeleciteerd met je schoonzus.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen