Pagina's

maandag 14 juli 2014

... jaar getrouwd

Hallo allemaal,

ik heb intussen mijn eigen computer dan wel weer, maar helaas kom ik er niet echt aan toe om erachter te gaan zitten.
Schuldige is natuurlijk ook het mooie weer, waardoor ik veel buiten ben.
Ik zag dat ik ook weer een nieuwe volgster heb, en het leuke is, ze heet ook Grietje, komt ook uit het Noorden, en op haar blog zet ze met hetzelfde lettertype haar groetjes.
Heel leuk, en welkom aan Grietje.

Dan eindelijk weer even een kaart plaatsen, een huwelijksdag kaart, waar het aantal jaren nog op ingevuld kan worden:

De basiskaart aan de voorkant de helft afgesneden, en op de binnenkant een strook dubbel gevouwen en zo geplakt dat hij deels over de voorkant valt.
Plaatje van internet



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Grietje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi trouwkaartje Grietje...heel leuk modelletje ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, en ook een leuk model ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen