Pagina's

donderdag 14 maart 2019

52 weeks to Christmas week 11

Hallo allemaal,

was ik me daar toch helemaal in de war met de weken, dacht dat het deze week was dat de uitdaging geplaatst moest worden.
Maar bij het nalezen, bleek dat vorige week al de kaart met veel rood gepost had moeten worden.
Dus heb ik maar gewoon wat anders gemaakt voor deze week.

Geen rood, maar veel groen:
Basis groen linnen.
Tweede laag twee verschillende DP.
Het midden gemaakt met mallen en daarop het plaatje.
Witte kerstboompjes van een joy malletje.
Rechtsboven en linksonder twee vierkante strassteentjes.



11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Grietje !
    En groen of rood beide echt kerst !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Grietje...en of het nu rood of groen is, wij zien alles graag...
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met veel groen, Grietje. Jammer dat je in de war was met je challengekaart.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel mooi papier en leuk plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart Grietje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor dit groene kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat grappig! Dat ha dik met een sketch voor een kerstchallenge. Ik had hem klaar en kwam er achter dat het al een uitdaging van vorige keer was..toen heb ik ook maar en andere gemaakt..
    Maar deze groene is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer en mooi kaartje leuk papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Grietje!
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen rood maar groen, kan gebeuren. Ik vind het een pracht van een kaart. Ik hou wel van groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. كثيراً ما يضيّع الإنسان الكثير من وقته في قراءة كتاب غير مفيد، أو قراءة كتاب صعب بينما هناك الأسهل، أو كتاب سطحي بينما هناك الأعمق.
    مدافن للبيع
    مقابر للبيع
    تحميل واتساب الذهبي
    مقابر للبيع
    خبير سيو
    مصمم ديكور

    BeantwoordenVerwijderen