Pagina's

zondag 24 maart 2019

Pasen.....

Hallo allemaal,

bij mijn post van 21 februari schreef ik al dat ik druk bezig was met iets voor Pasen.
GerJanne was al nieuwsgierig  wat dit mocht worden, nou bij deze dan GerJanne:

Via een facebooksite voor mensen die een snijmachine hebben, kreeg ik dit patroon van een paaskuiken in een ei.
De opdracht is om die voor Pasen te maken en te laten zien.
Daarna ben ik zelf een beetje aan het knoeien gegaan en heb er een konijntje van gemaakt.



De bloemetjes gemaakt met ponsen.



3 opmerkingen:

  1. Wauw zeg!! Dat was het wachten waard! Ontzettend leuke creatie voor Pasen en wat creatief om er dan zelf nog een paashaas van te maken. Knap. Heeft vast wel wat denkwerk gekost. Maar dan heb je ook wat! En het duurt nog even tot Pasen, dus er kan lang van genoten worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige creatie. Super leuk konijn. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke paascreaties, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen