Pagina's

maandag 18 maart 2019

Kadobon kaart

Wat ik gemaakt heb voor mijn ouders hun huwelijksjubileum op 8 februari, had ik al laten zien.
Maar ik ben daarbij de kaart die ik op verzoek van mijn dochter heb gemaakt voor een kado bon, vergeten.
Dus bij deze nog de bij behorende kaart,
Hij is gemaakt van een dubbel gevouwen a4 tje, want hij mocht wel een beetje groot kreeg ik te horen.
Hij is gemaakt van ivoorkleurig karton met een beetje een werkje erin.
Alles wat erop zit gemaakt met mallen.
De bloemen met inkt bewerkt.

De kadobon, ter waarde van een dineetje met mijn gezin, is inmiddels ingewisseld tegen een gezellig avondje uit eten.


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en altijd leuk om een cadeaubon zo te geven. Mochten jullie ook mee uit eten??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker Ger Janne, het was een etentje met mijn ouders en mijn gezin, dus mijn man en ik, en onze kinderen. Alleen onze kleinzoon ging niet mee, die is nu net 6 maand, en een restaurant was niet echt geschikt daarvoor.

      Verwijderen