Pagina's

vrijdag 28 juli 2023

Cupcakes.

 Hallo allemaal,

Voor een jarige vriendin een kaart gemaakt naar een idee uit een hobbykrant.

Voor deze kaart had ik eigenlijk een stempel nodig van een cupcake, maar die heb ik niet.

Toen ik echter mijn DP boekjes doorbladerde vond ik papier met cupcakes, en toen was de oplossing nabij😅.

Basis helder groen met daarop helder blauw.
Daarop lichtroze met kleine cupcakes.
Dan weer helder blauw, met daarop het DP met de grote cupcakes.
Tekst is een stempel.





3 opmerkingen:

  1. Slim opgelost Grietje, we hebben vaak meer dan we denken. Je hebt een leuke, feestelijke kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en het is een en al cupcakes. Is je vriendin daar zo gek op? Of maakte ze ze zelf heel vaak en goed? Deze za vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goede oplossing met je designpapier en wat een super leuke kaart is het geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen