Pagina's

zondag 9 juli 2023

Getrouwd!!

 Hallo allemaal,


op 23 juni is mijn oudste nichtje getrouwd.

Graag zou ik daar bij zijn geweest, maar helaas is dat niet gelukt.

Maar natuurlijk heb ik wel een mooie kaart voor haar en haar man gemaakt om hen te feliciteren. Ze zijn meteen op huwelijksreis gegaan, dus of ze hem intussen hebben weet ik niet, maar zover ik weet kijken ze toch nooit naar mijn blog dus plaats ik hem nu toch maar.

Het model is gesneden met de silhouette.
De figuurtjes zijn gemaakt met stansen.

Een leuk tule strikje linksboven.




2 opmerkingen:

  1. Ah.... inderdaad jammer dat je er niet bij kon zijn. Maar je kaart maakt een heleboel goed denk ik, want het is een bjoetie! Je hebt er echt werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat een SUPER MOOI kaartje Is dit Grietje met het bruidspaar tussen al die harten.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen