Pagina's

dinsdag 18 juli 2023

Vissen.

 Hallo allemaal,

binnenkort is er een neef jarig, de jongste in de familie, maar toch ook al weer volwassen, dus een kinderkaart voldoet niet meer.

Hij houdt wel van vissen, dus toen ik in een oude hobbykrant een patroon met visjes van hobbydots vond, wist ik meteen dat dat wat voor hem was.

Basis donkerbruin, daarop champagne waarvan de rand met blauwe inkt is bewerkt, en het hobbydots patroon.
En in het midden een grote vis gemaakt met een mal.
Vrij eenvoudig en snel te maken, maar ik ben tevreden.






4 opmerkingen:

  1. Je hebt een gave kaart passend bij zijn hobby gemaakt Grietje. Leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie kaart! Lijkt me helemaal geschikt voor een jongeman, met hobby vissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Grietje en heel mooi dit kader en de onderbrekingen van vissen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het een persoonlijk kaartje is, is het altijd GOED Grietje. Ik vind het een MOOI kaartje en zeker voor iemand die graag vist. De randjes lijken op vishaakjes.....oeps.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen