Pagina's

donderdag 30 november 2023

52 weeks to Christmas, Kerstbomen.

 Hallo allemaal,

de kaart van deze week had ik.vorige week al klaar.

Ik was bezig de post te schrijven toen ik erachter kwam dat het al vrijdag was😅.

Dus maar bewaard voor vandaag.

Basis is een zilverkleurige kaart.
Daarop een kleurstaal "early Dew"van Flexa.
Dan een stukje aquarelpapier wat ik heb bewerkt met metallic verf in twee kleuren, en dan met een oude embossing mal van kerstbomen en mod podge de kerstbomen aangebracht en bestrooid met wit glitterpoeder.
Ook de kleine sneeuwvlokjes gemaakt met een mal, bestrooid met glitter.
Onderaan ook een randje "sneeuw"gemaakt .
Label in zilver van een mal en de kleinere met een andere kleinere mal en bijgesneden zodat die er mooi oppastte. 
Tekst is van een stickervel.






2 opmerkingen:

  1. Soms gaat de tijd nog sneller dan je denkt... mooie kaart met die besneeuwde bomen, Grietje!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi... in de war met de dagen, en geeneens nachtdienst... Je kaart. Je kaart vind ik een bijzonder sfeertje uitstralen.

    BeantwoordenVerwijderen