Pagina's

donderdag 2 november 2023

52 weeks to Christmas Sneeuwman

 Hallo allemaal, 

hier ben ik weer met een kerstkaart.

Ik had het geluk ook een paar van de nieuwe kerstsnijmallen van de action te vinden toen we september in Nederland waren.
Voor het bovenstaande kaartje heb ik de sneeuwman van de ene set gebruikt, en de kerstboom van de set met de truck.
Basis is wit, en het DP is kerst inpakpapier.
Het plaatje achter de cirkel is een oud 3D plaatje wat ik niet in 3D heb uitgewerkt.
De bolletjes op de muts en aan de sjaal heb ik naar een idee van Sylvia Scharp gemaakt van een wattenschijfje.




6 opmerkingen:

  1. Erg leuk zoals je alles hebt gecombineerd. Leuk die witte bolletjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstkaart Grietje en wat een grappig effect geven die bolletjes van wattenschijfjes. Heel mooi gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje! En die das vind ik top! Zo leuk met al die bolletjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en gezellig kaartje heb je gemaakt, leuk hoor met de wattenschijfjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuke kerstkaart met deze sneeuwpoppen!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen