Pagina's

donderdag 16 november 2023

52 weeks to Christmas: pinguins vieren kerst.


 Hallo allemaal,

was toch bijna vergeten dat het alweer donderdag is.

Gelukkig ben ik nog mooi op tijd om mijn kerstkaart te plaatsen.




Wit basis karton, daarop een vel dat mijn schoonzus heeft geëmbost.
Alees wat jullie erop zien is gemaakt met de nieuwe mallen van de Action.
De pinguïns hebben de boom mooi versierd met kerstballen van ijs, en wat zijn ze er blij mee.
Tekst komt links bovenaan, als ik weet welke taal het moet worden.
Toen ik de foto wilde plaatsen werkte het niet, gelukkig na een paar uur kon ik eindelijk de foto uploaden, dus de kopie verwijderd.
Iedereen die nu komt kijken kan dus het origineel zien, welke veel scherper en dus mooier is.







9 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk Grietje !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke koude kaart, jammer dat de techniek het dan soms laat afweten. heel irritant.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend hé als je blog niet doet wat je wilt. Je laat toch een mooie winterse kaart zien, zo leuk met die sneeuw op de iglo.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Grietje.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige kaart heb je gemaakt grietje
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die grappige pinguïns en er ligt al een flink pak sneeuw op de iglo!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Zo'n leuk tafereeltje! Echt een toppertje, vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje deze stansjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Grietje, echt winters tafereel!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond je post geweldig! Je inzichten zijn fantastisch. Blijf alsjeblieft schrijven en je waardevolle perspectieven delen.

    BeantwoordenVerwijderen