Pagina's

donderdag 5 november 2020

52 weeks to Christmas Sneeuwpop

 Hallo allemaal, 

deze week een kerstkaart met een sneeuwpop in Pyramide, uit een boekje van de action.

Basis champagnekleur, dan kraft en dan dp ook uit een boekje van de action.
Daarop een mal gebruikt, wederom in champagne kleur.
Stukje kraft en dan uiteindelijk het plaatje.
Het is van een boek met uitdrukplaatjes wat ik heb gekregen.
Koop eerlijk gezegd deze nooit, maar wat ik krijg ben ik altijd blij mee en gebruik het dan ook natuurlijk.
En eerlijk gezegd, zijn de plaatjes heel mooi.
Strikje van een touwtje en label van allen.
En als allerlaatste nog twee piepkleine belletjes.






10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze sneeuwpop en het plaatje springt er uit door het gebruik van de mooie mal!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige sfeervolle kerstkaart Grietje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kerstkaart, mooi papier en Kraft, prachtige mal, en zo'n leuke sneeuwpop ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart, prachtig in deze kleuren! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Grietje, leuke sneeuwpop. Piramide, dat deed ik een tijd terug ook, was best leuk, met al die laagjes.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje met dit toffe plaatje, leuke 3 D!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerstkaart. Geoeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb ik nou precies zo. Het voelt zo ondankbaar om het niet te gebruiken. Heel soms kan ik er zelf niet zoveel mee, en dan verras ik een ander ermee. Maar je kaart is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen