Pagina's

vrijdag 27 november 2020

Serie 10 voor de voedselbank

 Hallo allemaal,


de vijfde serie van 10 vandaag, het schiet al mooi op.

Het dp is kadopapier van de lidl, de vierkantjes restjes uit de diamal, en de huisjes van mallen.

De sneeuwvlok gesneden met de silhouette.

Dit is een kaartje van 10 x 10cm, cirkel uitgesneden met een mal, sierrandje ook een mal en plaatje aan de binnenkant, met delen er voor ook op, strikje van een mal en de tekst geprint.

Lantaarn gesneden met de silhouette, dp weer van de lidl, daar een rechthoek uitgesneden met een mal en het witte karton met embossing gedaan.

Jaren ligt het mooie zachtgroen papier met sneeuwvlokken al in de la, en nu eindelijk eens een kaart mee gemaakt.


Hiervoor een heel licht groen basiskaart gebruikt.
2 soorten dp uit hetzelfde blok van de action.


En wat ik nooit had gedacht, heb ik nu toch gedaan, een rose kaart gemaakt.
Ook dit papier met sneeuwvlokken lag er maar te wachten.
Ik ben er zeer tevreden mee.
Heb intussen nog een rose gemaakt, die zien jullie binnenkort ook wel verschijnen.

Deze spreekt voor zich denk ik, stempel van Aliexpress.

Rode kaart met embossing gedaan, strookje wit en strookje dp, met een klein 3D plaatje.

witte kaart met dp van lidl, tekst gesneden met de silhoutte.





1 opmerking:

  1. Jehebt alweer een mooie serie kerstkaarten gemaakt pDe sneeuwvlok die je met de silhouette gemaakt hebt vind ik super gaaf!
    Fijn weekeind en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen