Pagina's

maandag 23 november 2020

Vierde serie van 10 kaarten voor de voedselbank

 Hallo allemaal,

geloof het of niet, maar ik heb intussen al weer een serie karten klaar.

Nog nooit heb ik in zo een korte tijd zoveel kaarten gemaakt.

Maar zoals ik het heb uitgerekend moet ik minstens 4 kaarten op een dag maken om ze op tijd klaar te krijgen.

En op dagen dat ik op de zaak ben, gaat dat niet lukken dus moet ik op vrije dagen extra maken.

Dus hier is weer een serie:

De sneeuwster oplegkaart is een gratis patroon van internet, gesneden met de silhouette.


Ook dit een gratis patroon voor de silhouette.

Kerstbal een mal, sneeuwman een stempel.
Inspiratie opgedaan van een kaart van GerJanne, van 15 november.

Dorpje is een afbeelding van internet die ik heb omgezet naar een snijpatroon voor de silhouette.

Twee voorgesneden kaarten, plaatje op de binnenkant/achterkant geplakt.

Blauwe en witte ovaal van een mal, ruitjes papier van de Hema,
3D plaatje erop.

Basis uit een blok van de action, lijntje met een fineliner getekend, de rest stempels.
Tekst bewerkt met embossingpoeder en de hittetool.

Plaatje uit een oude agenda.
Witte oplegvel met embossingfolder bewerkt.





4 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie reeks kerstkaarten Grietje en 4 kaarten op een dag gaat mij niet lukken.
    Succes Grietje en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor Grietje en je schreef al dat je jezelf overtreft. Soms is het handig als je een concept hebt voor snelle kaartjes maar waardoor ze wel verschillend zijn! Maar bij jou zijn ze bijna allemaal verschillend..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten te melden, maar nr. 4, met de sneeuwpop is door een kaart van jou geïnspireerd, jij hebt washitape gebruikt, ik smalle strookjes designpapier.

      Verwijderen
  3. Wer een prachtige serie kerstkaartjes voor een goed doel Grietje...Ik heb ook de andere series even bekeken en tjee wat ben jij creatief bezig geweest de laatste week...CHAPEAU en allemaal zo verschillend...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen