Pagina's

donderdag 19 november 2020

Sneeuwman in het bos

 Hallo allemaal,


het is alweer donderdag, de kerst komt snel dichterbij.

En we blijven kerstkaarten maken.

Deze week voor de uitdaging van 52 weeks to Christmas een stempelkaart.


Op de embossing folder inkt in verschillende kleuren aangebracht.
Dit is mij duidelijk niet zo goed gelukt.
Daarna kerstboompjes op het papier gestempeld.
Ik heb helaas alleen dit ene kleine boompje.
Op een apart stukje papier de sneeuwman gestempeld en uitgeknipt, en verhoogd opgeplakt.
Met een mal de gekleurde cirkel gemaakt en met een ronde mal de witte cirkel waar ik de tekst op heb gestempeld.






9 opmerkingen:

  1. Nou ik vind je achtergrond leuk geworden Grietje. Leuk die kleurtjes bij de gestempelde boompjes en deie sneeuwpop voelt zich prima thuis op deze mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is toch een geweldig leuke kerstkaart Grietje, zo gaaf die gestempelde kerstboompjes. en het sneeuwpopje is ook super leuk erbij
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig met deze gestempelde achtergrond !!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met een lief sneeuwpopje, Grietje.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Die sneeuwman heb ik ook en hij blijft toch wel heel gaf, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kerstkaart met de verschillende kleuren inkt. Leuke sneeuwpop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje schattig die kleien sneeuwpop in het bos.
    gezellig dat je er bij bent deze week.
    liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen